Placeholder Image
הפקולטה לחינוך והמערך לתוכניות ייעודיות

ד"ר זהורית דדון

הוראה לתואר
תואר ראשון
מחלקה
המדור לתכניות מובנות (המל"מ)
דוא"ל
zohar643@walla.com
שעות קבלה
בתאום מראש בדוא"ל
    קורות חיים

           השכלה                     שם האוניברסיטה                 מחלקה                  שנת קבלת התואר

          תואר ראשון              אוניברסיטת בר אילן             ניהול                    2008

          תואר שני                  אוניברסיטת בר אילן             ניהול                    2010  מסלול ישיר

          תואר שלישי             אוניברסיטת בר אילן             כלכלת חינוך        2016 

          בתר דוקטורט          אוניברסיטת בר אילן             כלכלת חינוך        2018 

     

    מלגות ופרסים:

       2023            : מרצה מצטיינת לסמסטר א' של שנת הלימודים תשפ"ג, האקדמית חמדת.

       2018           : פרס על מאמר מצטיין-הארגון לחקר החינוך הבינלאומי ההשוואתי

                            (CIES- Comparative and International Education Society)

       2013- 2016: מלגת הנשיא לדוקטורנטים מצטיינים, אוניברסיטת בר אילן.

       2013- 2014: מלגת ניצוצות השחר לדוקטורנטים מצטיינים, אוניברסיטת בר אילן.

     

    מענקי מחקר:

    2024: מנהלת מחקר העוסק בשימור מורים, משרד המדע והחדשנות (500,000 ₪)

    2018: דדון-גולן, ז' (PI). השפעת ההשכלה הגבוהה על הסובלנות הפוליטית והסכסוך ישראלי- 

               ערבי: מדינת ישראל כמקרה בוחן. רשות המחקר, האקדמית חמדת (10,000 ₪).

    2014: דדון-גולן, ז' (PI), ובן-דוד הדר, א' (Co-PI). מדידת אי-השוויון בחינוך במדינת ישראל.      

               המוסד לביטוח לאומי, מנהל המחקר והתכנון, קרן המחקרים  (150,000 ₪).

     

    מחקר

    אי שויון בחינוך, כלכלת חינוך, מדיניות החינוך והשכלה גבוהה

    פרסומים

    רשימת פרסומים:

    Peer-Reviewed Articles:

        Dadon-Golan, Z., Ben-David Hadar, I., & Tsidkany, R. (2024). Unraveling the Building Blocks of Success: Exploring the Nexus between School Structure and Effectiveness in Israeli Primary Schools. International Journal of Educational Management

        Dadon-Golan, Z., Ziderman, A. (2023).  Data Sharing in Academic Publications:

         The Case of Education Journals. Education for Information.

    Dadon-Golan, Z (2023). Education Inequality in Israel: "Between" or "Within" Groups. Hemdat. -Hebrew

    Dadon-Golan, Z., Ziderman, A., & BenDavid-Hadar, I. (2021). Does university attendance impact students' political tolerance and open-mindedness: the atypical case of Israel?. Journal of Applied Research in Higher Education13(4), 1133-1153.  

    Dadon-Golan, Z., BenDavid-Hadar, I., & Klein, J. (2019). Revisiting educational (in)equity: Measuring educational Gini coefficients for Israeli high schools during the years 2001–2011. International Journal of Educational Development, 70. doi:10.1016/j.ijedudev.2019.102091

    Dadon-Golan, Z., Ben-David Hadar, I., & Klein, J. (2019). Equity in education: The Israeli case. International Journal of Educational Management, 33(7), 1670-1685. doi:10.1108/IJEM-09-2018-0291

     

     

    Book Chapters:

    Dadon-Golan, Z., BenDavid-Hadar, I., & Klein, J. (2018). Measuring (in) equality in education. In I. BenDavid-Hadar (Ed.), Education finance, equality and equity (pp. 281-295). Cham, Switzerland: Springer.

    Dadon-Golan, Z. (2017). Internationalization in higher education: A policy brief of the Israeli case. In J. Liu, I. BenDavid-Hadar, & S. Wenhong (Eds.), The belt & road higher education research (2017): Student mobility in the belt and road countries (pp. 152-156). Beijing, China: China Social Science Press.

    תאריך עדכון אחרון : 17/07/2024