ד"ר יאיר אורבך
קורות חיים
קורות חיים
השכלה:
2009 – 2006 |
Ph.D. |
בביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטת בר-אילן. |
2005 – 2002 |
M.B.A. |
בביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטת בר-אילן (בהצטיינות יתירה) |
1981 – 1984 |
B.Sc. |
בהנדסת אלקטרוניקה\מחשבים בטכניון (בהצטיינות) |
פרסים ומלגות:
מלגת הצטיינות לתלמידי מחקר - קרן וולף
פרס הרקטור לסטודנטים מצטיינים
מלגה מקרן וולפסון
מחקר
חיזוי של דינמיקת שוק של מוצרים טכנולוגיים, שיווק תעשייתי, אנליזה של מערכות מורכבות.
פטנטים:
SC0412EG – A System for Encapsulation of Modules for Reuse and for Chip Level Integration.
US5428639 - Two's complement pulse width modulator.
US5485487 - Reconfigurable Counter and Pulse-Width-Modulator (PWM).
US5748071 - High Speed Comparator with Programmable Reference.
GB2307320 – Non-Volatile Parameter Storing In Regular CMOS Technology.
US20090327670 - Variable Length Stages in a Pipeline.
US20100125765 – Un-initialized Memory Detection Using ECC AND BIST.
US20100161873 – Compressed Cache Controller Valid Word Status Using Pointers
קורסים
הוראה בקורסים:
מודלים לחיזוי מכירות וטכנולוגיה של מוצרים חדשים – תוכנית MBA וכלכלה בבר אילן 2009-2024
יסודות השיווק – תוכנית MBA , תכניות מובנות וכלכלה בבר אילן 2011-2024
שיווק תעשייתי (B2B) – תוכנית MBA בבר אילן ובמחלקה לניהול (תואר שני) בבר אילן 2011-2019
מדיניות מוצרים – תוכנית MBA בבר אילן 2012
יסודות הניהול – A.B. כללי בבר אילן 2017-2024
ניהול ותמחור של מערכות תקשורת - מכון לב –בי"ס גבוה לטכנולוגיה –2013, 2012
נושאים מתקדמים בחקר שווקים – תוכנית MBA באוניברסיטת אריאל – 2014, 2013
פירסומים
פרסומים
ספר:
A textbook: Forecasting the Dynamics of Market and Technology by Yair Orbach (2022) Ariel University Press, Ariel, Israel. ISBN: 978-965-7632-40-6 available at:
https://store2.ariel.ac.il/en/books/forecasting-the-dynamics-of-market-…
מאמרים:
Orbach, Y., Fruchter, G. E., & Varsano, N. (2019). Taking a Ride on Mature Carrier Products to Push a New Technology: The Diffusion of Add-Ons. Review of Marketing Science, 17(1), 23-46.
Orbach, Y. and G.E. Fruchter (2017) The Role of Seeding in Multi- vs. Two-Stage Diffusion Models. Modern Economy, 8, 458-474..
Orbach Y. (2016), Parametric Analysis of the Bass Model, Innovative marketing, Vol. 1, issue 1
Orbach, Y. and G.E. Fruchter (2013) Predicting product life cycle patterns. Marketing Letters 1-16,
Orbach Y. and G.E. Fruchter (2011) Forecasting Sales and Product Evolution: The Case of the Hybrid/Electric Car, Technological Forecasting and Social Change. Vol 78(7), pp 1210–1226
Orbach Y. and G.E. Fruchter (2010) A Utility-Based Diffusion Model Applied to the Digital Camera Case, Review of Marketing Science: Vol. 8, Article 1
Orbach Y. and G.E. Fruchter (2008), A Utility-Based Dynamic Model Used to Predict Abnormalities in Diffusion Over Time, Innovative marketing, Vol. 4, issue 1
תאריך עדכון אחרון : 17/07/2024