קורס שיווק דיגיטלי עם התמחות בשיווק לסטארטאפים וחברות הייטק

Digital Marketing Professional

קורס שיווק דיגיטלי - המסלול השלם להכשרת אנשי שיווק דיגיטלי
עם התמחות בשיווק לסטרטאפים וחברות הייטק


המנהל האקדמי של קורס שיווק דיגיטלי: מר ערן שחם, מנהל המרכז ללימודי הייטק וסייבר באוניברסיטת בר-אילן
ראשי תוכנית לימודי שיווק דיגיטלי: ד"ר משה יונתני ומר יאיר קורן

תחום השיווק דיגיטלי צומח ומתפתח בשנים האחרונות והוא חלק בלתי נפרד מעולם ההייטק. היום כל ארגון או יזם חייב להכיר את הזירות הדיגיטליות השונות וללמוד כיצד לפעול בהן כדי לקדם את עצמו ואת הארגון שלו. היכולת לשווק עסקים בארץ ובעולם היא חובה למי שמעוניין לפתח מיזם חדש ומהווה קרש קפיצה ראשוני לעבודה בהייטק. לימודי שיווק דיגיטלי מאפשרים היכרות עם עולם התוכן של השיווק הדיגיטלי בצורה מעמיקה הכרחית היום לעובדים בתחומי השיווק והפרסום, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, מנכ"לים ויזמים.

תחום השיווק הדיגיטלי מתפתח באופן יומיומי, בדיוק כמו התחומים הטכנולוגיים בהייטק, וטומן בתוכו סיפוק רב בתהליך שיפור התוצאות העסקיות של ארגונים. במסגרת קורס שיווק דיגיטלי, יוגשו הסטודנטים למבחני ההסמכה הבינלאומיים של Google Ads ויוכלו לצאת לדרך חדשה, מעניינת ומאתגרת בעולם השיווק הדיגיטלי.

למידע אודות כל קורסי ההייטק הנלמדים בבית הספר היכנסו לאתר בית הספר להייטק וסייבר החדש


מטרת התוכנית של קורס שיווק דיגיטלי

תכנית לימודי שיווק דיגיטלי באוניברסיטת בר-אילן תכין את התלמידים להיות אנשי שיווק דיגיטלי מיומנים, בעלי יכולת הבנה ושימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים. עם סיום התוכנית התלמידים יוכלו: 

  • להשתמש בכלים מובילים בתחום השיווק הדיגיטלי
  • ליישם כללים של כתיבה שיווקית
  • להבין תהליכי הקמה של אתר וורדפרס ו- WIX
  • לפרסם באופן אורגני וממומן במנועי החיפוש
  • לפרסם ברשתות חברתיות
  • לפרסם B2B
  • להכיר עקרונות מיתוג מעסיק
  • קורס שיווק דיגיטלי מקנה ידע לשיווק באמצעות תוכן ולהפיץ אותו באמצעות כלים מגוונים
  • לבצע אופטימיזציה ואוטומציה שיווקית
  • לעסוק בתחום היזמות דיגיטלית ובפלטפורמות למסחר אלקטרוני
  • להכיר כלים מתקדמים לשיווק סטרטאפים
  • לגשת לבחינת ההסמכה של Google Ads

 

מתכונת הלימודים של קורס שיווק דיגיטלי

  • פתיחת הלימודים: 02.11.2023
  • משך הלימודים: כ-6 חודשים ויתקיימו בימים שני וחמישי בין השעות 17:30-21:30
  • תוכנית הלימודים כוללת 200 שעות אקדמיות

 

לקבלת ייעוץ אישי לגבי לימודי שיווק דיגיטלי יש לפנות אל:

אסתר אסולין, המרכז ללימודי הייטק וסייבר באוניברסיטת בר-אילן

מייל: esther.asulin@biu.ac.il

נייד: 052-5886002

צרו קשר

לסילבוס קורס שיווק דיגיטלי עם התמחות בשיווק סטארטאפים ויזמות דיגיטלית הקליקו כאן

 

יתרונותיה הבולטים של תוכנית לימודי שיווק דיגיטלי

  • קורס שיווק דיגיטלי מועבר על ידי מומחי שיווק דיגיטלי מהשורה הראשונה בארץ
    התכנים מועברים ומתורגלים על ידי מומחי תוכן עם ניסיון רב בכל אחד מנושאי הקורס
  • תעודה יוקרתית של אוניברסיטת בר אילן, המערך לתוכניות יעודיות
  • תכנים מקצועיים ומעודכנים, העונים על הצרכים של שוק העבודה כיום
  • הכרות עם כלים מובילים בתחום השיווק הדיגיטלי
  • תרגול פרקטי של כל נושא, בנוסף לידע תאורטי נרחב
  • כל תחום יילמד תוך הצגת פעילות דיגיטלית אמיתית ועדכנית
  • במהלך השיעורים במסגרת קורס שיווק דיגלטלי תנותח הפעילות השיווקית של התלמידים בקורס ויוצעו תהליכי שיפור ביצועים
  • ההרצאות מוקלטות ומאפשרות חזרה על חומר הלימוד, גם לאחר ההרצאה
  • לרוב חומרי הלימוד יסופקו סרטונים נוספים הממוקדים לחזרה ומיקוד לשוק העבודה
  • הצטרפות לקהילת בוגרים ובה עדכונים חודשיים לאחר סיום הקורס ועזרה שוטפת לכניסה לעבודה
  • ליווי אישי של כל תלמיד להתאמת תוכני הלימוד לצרכים של הארגון שאותו הוא מקדם
  • לימוד מעמיק של פרסום B2B,  B2C ו B2E (מיתוג מעסיק) בזירה הדיגיטלית
  • מעבר על קייס סטדי מפורטים בשיווק דיגיטלי ממגוון עולמות שונים, סטארטאפים קטנים וגדולים, מיזמים דיגיטליים מגוונים ועסקים בינוניים וקטנים
  • לימוד של עקרונות מיתוג מעסקי בעולם השיווק הדיגיטלי, משלב האסטרטגיה ועד הביצוע בפועל

 

תנאי קדם קבלה לקורס שיווק דיגיטלי בבר אילן:

  • ראיון קבלה על ידי המנהל האקדמי של התוכנית
  • ניסיון בתחום השיווק/מכירות/יזמות


מקום הלימוד של קורס שיווק דיגיטלי

  • לימודי שיווק דיגיטלי נערכים במרכז ללימודי ההייטק והסייבר, קמפוס אוניברסיטת בר-אילן, רמת גן
  • בהתאם להוראות משרד הבריאות והוראות האוניברסיטה ייתכן שחלק מהשיעורים יועברו באמצעות זום